De rechtstreekse weg

De rechtstreekse weg

Adyashanti wijst de weg naar de vele dimensies van ontwaken. Voor de bekende leraar Adyashanti bevat ieder moment de mogelijkheid van spiritueel ontwaken. Maar wat betekent het eigenlijk om 'te ontwaken' voor de waarheid van wie we zijn? En wat is er nodig om die mogelijkheid te herkennen? In 'De rechtstreekse weg' biedt Adyashanti een reeks van 30 oefeningen om in contact te komen met de onbekende dimensies van jezelf, en je daar steeds bewuster van te worden. Van het simpelweg opzeggen van de woorden 'Ik ben' tot het onderzoeken van het spirituele hart en helemaal verder tot de fundamentele grondslag van het bestaan. De oefeningen benadrukken dat het proces van ontwaken bestaat uit 'vele vluchtige inkijkjes die vele keren ervaren worden'. Adyashanti sluit de lessen af met praktische aanwijzingen over het integreren van transcendente ervaringen in het dagelijks leven, zoals in je carrière, persoonlijke doelen en intieme relaties. Niemand ervaart ontwaken op dezelfde manier. In 'De rechtstreekse weg' brengt Adyashanti tientallen wegen naar spiritueel inzicht naar voren, maar kun je ook een bewustzijn ontdekken dat zo weids is als de hemel en zo persoonlijk als de diepte van je hart. +

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit