De regen kwam van binnen

De regen kwam van binnen

Rank 192 Gelezen 83 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 116 Favoriet 8 Recensies 38

Dennis groeit op in het ultieme sprookje. Binnenkort grijpt Jehovah in en zullen alleen zijn Getuigen overleven. Met die belofte voor ogen slaat hij verjaardagen en feestdagen over en voldoet zo goed mogelijk aan alle andere regels.
Dat gaat lang goed… tot hij stopt met geloven.
Wat volgt is een emotionele worsteling. Als Dennis uitspreekt wat hij voelt, zou hij worden uitgesloten. Familieleden en vrienden mogen dan niet meer met hem omgaan. Alles staat op het spel, daarom doet hij net alsof en leidt een compleet dubbelleven.
Uiteindelijk heeft hij twee mogelijkheden: voor altijd liegen of voor zichzelf kiezen. Durft hij op de resetknop te drukken en gaat hij terug naar fabrieksinstellingen? Dat betekent kiezen voor een wereld die hij nooit heeft leren kennen.

Waargebeurde verhalen
Palm Uitgevers
29 september 2022
02 september 2022

Reacties op: De regen kwam van binnen