De rit van mijn leven

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Lijsten 1   Topics 0
Robert Iger werd CEO van The Walt Disney Company in 2005, op een moment dat het bedrijf er slecht voorstond. Disney had te maken met zware concurrentie in een markt die op zijn kop werd gezet door razendsnelle technologische ontwikkelingen, Vijftien jaar later is Disney het grootste en meest gerespecteerde mediabedrijf ter wereld. Het is eigenaar van Pixar, Marvel, Lucasfilm en 21st Century Fox, heeft met Disney+ een eigen streamingdienst en is sinds het aantreden van Iger vervijfvoudigd in waarde.

Robert Iger wordt gezien als een van de succesvolste en meeste innovatieve CEO's van onze tijd. Wat is het geheim achter zijn succes? Hoe blies hij het bedrijf dat tot ieders verbeelding spreekt nieuw leven in? In dit boek kijkt Iger terug op zijn carrière, beschrijft hij hoe principes als bedachtzaamheid, respect, optimisme, moed en besluitvaardigheid het verschil maakten op de belangrijkste momenten en deelt hij zijn persoonlijke lessen. Een inspirerend boek van een werkelijk creatief en bevlogen leider.

Uitgeverij Atlas Contact b.v.
01 januari 2019

Reacties op: De rit van mijn leven