De rode jager

De rode jager

Gelezen 38 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 47 Favoriet 3 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Negentien jaar geleden viel het tot dan perfecte leven van Claudia in duigen toen ze het slachtoffer werd van een seksuele aanranding in haar eigen huis. Ze bleef achter met een verkruimelend huwelijk, een jonge dochter en een gevoel van angst dat nooit leek weg te gaan. Jaren later is Claudia een succesvolle blogger die bekend is om haar stijlvolle renovaties van huizen. Dan komt een woning op haar pad waartoe ze op onverklaarbare wijze wordt aangetrokken. Een huis waarvan gefluisterd wordt dat het een duistere geschiedenis heeft en dat het vol zit met verborgen verrassingen.

Zoey was als kind getuige van de vreselijke dood van haar ouders in hun huis. Datzelfde huis. Nu is Zoey 'de rode jager', een vigilante en expert in gevechtskunsten met maar één doel: wraak. Wraak op de mannen die haar leven verwoestten. Het is tijd om te boeten.

Claudia besluit het huis te kopen, ondanks herhaalde waarschuwingen. Ze zet een ketting van gebeurtenissen in gang waardoor zij en Zoey op hetzelfde pad terechtkomen. Een pad dat leidt naar ernstig gevaar. Finaal zullen Zoey en Claudia de confrontatie met hun verleden moeten aangaan om zichzelf en hun families te redden.

Literaire thriller
Manteau