0000461062_De_roep_van_het_hart_2_710_130_0_0

De roep van het hart

Rank 1123 Gelezen 27 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 96 Favoriet 5 Recensies 1
Young adult Lijsten 1   Topics 0

Sprookjesachtige YA van bestsellerauteur Kiera Cass

Als prinses van Kadier is Annika gewend aan een zeer comfortabel en luxueus leven. Maar dat betekent ook dat ze er geen enkele zeggenschap over heeft: alles wordt voor haar besloten. De band met haar vader, de koning, is niet meer zo liefdevol als vroeger en binnenkort zal Annika moeten trouwen met als enig doel politiek gewin. Kilometers verderop ziet het leven van Lennox er totaal anders uit. Zijn leven staat volledig in het teken van het leger en hij hoopt ooit de gestolen troon terug te kunnen veroveren. Liefde is wel het laatste waar hij aan denkt. Maar wanneer het lot Annika en Lennox samenbrengt, kunnen zij hun gevoelens voor elkaar niet negeren. Samenzijn is onmogelijk, maar een leven zonder elkaar ook… Een sprookjesachtig boek in de sfeer van de succesvolle Selection-serie.

Young Adult
Fictie 15+
Fictie 13-15 jaar
Van Goor
29 november 2022
29 november 2022

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Minca (My Winged Books)

Reacties op: De roep van het hart