De schaduwlelie

De schaduwlelie

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 36 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
Geweldige bestseller uit Zweden, voor lezers van Camilla Läckberg.
Als Jenny thuiskomt op het Zweedse eiland Öland treft ze een leeg huis aan; haar man Thomas en hun veertien maanden oude zoontje Hugo zijn nergens te bekennen. Moet ze zich zorgen maken of staan ze zo weer voor de deur?
Als de twee na een tijdje nog steeds spoorloos zijn, duiken rechercheurs Hanna Duncker en Erik Lindgren in de zaak. Ze ontdekken dat Thomas veel dingen verborgen hield voor zijn gezin, onder meer een volwassen dochter uit een vorige relatie. Maar Thomas is niet de enige die geheimen met zich meedraagt. Hanna’s werk wordt gehinderd door een stille strijd met het verleden. En dan wordt Thomas dood gevonden. Alle bewoners van Öland verenigen zich om de kleine Hugo te vinden – voordat het te laat is…
Over Johanna Mo's eerdere thriller De nachtegaal:
‘Een mooie schrijfstijl en veel invoelend vermogen.’ VN Detective en Thrillergids
‘De onderhuidse spanning houdt je van begin tot eind in de greep. Ik kijk halsreikend uit naar het volgende deel in deze serie.’ Thrillers and More
‘Een boeiend verhaal en goed uitgewerkte hoofdpersonen. Een aanwinst voor het Scandinavische schrijversgilde. De volgende delen ga ik zeker lezen.’ Josje Krol, The Read Shop

Literaire thriller
Bianca Cornelissen