De schaduwzijde van magie

De schaduwzijde van magie

Rank 8439 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0
De Nachtmerriehorde.

Een dorp in het land Matias wordt getroffen door een onheilspellende aandoening: diegenen die in slaap vallen, kunnen niet meer gewekt worden. De aandoening verspreidt zich snel onder de mensen en niemand durft meer te slapen. In een uiterste wanhoopspoging worden er twee jonge staatsmagiërs ingehuurd om de mensen van Matias van een eeuwige slaap te redden.

Gevallen.

Acwell en Akuji waren ooit onafscheidelijke broers, je sprak niet over de een zonder de ander te noemen. Jaren zijn verstreken sinds die gelukkige tijd. Acwell moet zijn moordzuchtige broer opsporen en uitschakelen voordat hij meer slachtoffers kan maken.

De nacht van de levende voorwerpen.

Niff wordt door een ijzige kou gewekt en realiseert zich dat niets is wat het lijkt in zijn kamer. Zijn meubels staan niet waar ze horen te staan, zijn deken is verdwenen en hij hoort vreemden geluiden in zijn huis. Zijn hele wereld wordt op de kop gezet wanneer hij beseft dat alle voorwerpen tot leven zijn gekomen en het op hem hebben voorzien.
Deze drie novelles vormen samen de bundel: De schaduwzijde van magie.
Sciencefiction & Fantasy
Zilverspoor