De schoonmoeder

De schoonmoeder

Rank 203 Gelezen 5 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 67 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood Spots 2   Topics 0

‘Sally Hepworth slaagt erin onze gemeenschappelijke aanleg voor liefde en humor te verenigen.’ Graeme Simsion, auteur van Het Rosie project
Voor de lezers van Liane Moriarty en Megan Abbott
Vanaf het moment dat Lucy haar schoonmoeder Diana ontmoet, weet ze dat het nooit echt zal klikken. Als voorvechtster van vrouwenrechten geniet Diana veel aanzien en ze is zeer beleefd en keurig. Maar ze is ook heel afstandelijk, en absoluut niet de schoonmoeder op wie Lucy had gehoopt. Andersom lijkt Diana zich ook een andere ideale schoondochter te hebben voorgesteld.
Tien jaar later wordt Diana dood aangetroffen. Naast haar ligt een briefje waarin staat dat ze niet meer verder kon met haar door kanker verwoeste lichaam. Maar als de autopsie plaatsvindt blijkt dat Diana helemaal geen kanker had. Wel zat er gif in haar bloed. Wat is er gebeurd? En wie weet er meer van? De breekbare familieverhoudingen, onderhuidse spanningen en lang verborgen geheimen komen langzaam aan de oppervlakte.
Over de boeken van Sally Hepworth
‘Perfect voor fans van Liane Moriarty en Jojo Moyes, en voor alle leesclubs.’ Library Journal
‘Een hartverscheurend prachtig liefdesverhaal.’ People
‘Lezers zullen naar het einde van deze intelligente roman snellen om de waarheid te achterhalen.’ Publishers Weekly
‘Hepworth weet heel goed hoe ze een boeiend plot moet schrijven.’ New York Journal of Books

Feelgood , Literatuur & Romans
Sabine Mutsaers
Boekerij
09 oktober 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 19,99 Bestel het e-book € 12,99

Door lezers

Feelgood Café / Nieuwe boeken in oktober - Waar kijk jij naar uit?
03 oktober 2019 51 reacties
Boekenbende / Hier kijk ik naar uit in oktober