De slang en de speer

Rank 7799 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF Spots 1   Topics 0
Na zijn succesvolle samoerai-reeks Okko stort Hub zich in een totaal andere beschaving. Het is die van de Azteken, voordat deze werd vernietigd door de Spanjaarden!

Dit epos begint in het jaar 1454. In alle uithoeken van het Azteekse keizerrijk worden de gemummificeerde lijken van jonge vrouwen gevonden. Ze blijken gruwelijk te zijn vermoord. De adviseur van de keizer probeert deze misdaden geheim te houden en schakelt de wrede Slang in die de dader discreet moet opsporen. Maar priester Cozatl heeft zijn bedenkingen tegen deze beslissing en roept de hulp in van Speer-Oog om de zaak op te lossen. Al deze hoofdpersonen kennen elkaar van vroeger. Ze hebben als kind op dezelfde school gezeten en zijn na ingrijpende gebeurtenissen aldaar hun eigen weg gegaan. Maar nu komen ze elkaar weer tegen...

De slang en de speer is een thriller/detective in de wereld van de Azteken, compleet in 3 delen.
Fantasy & SF
Silvester Strips Uitgeverij B.V.

Door lezers

Spot Het Beeldverhaal / Magic, manga en massa's strips bij Atomik