De Smaragden Troon

Rank 745 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 1
Fantasy & SF Spots 2   Topics 0
De kist sloot me in.
Het was aardedonker.
En ik was nog nooit zo misselijk geweest.

Na een woelige tocht over het Nauw, zet Eleanora voet aan wal in Thrill, de hoofdstad van Eliflain. In haar eentje probeert ze zich te redden, maar al snel wordt duidelijk dat ze een pion is in een spel waarvan ze de regels niet kent.

Terwijl een nachtmerrie haar tot aan de rand van de vergetelheid brengt en haar onvermoede krachten angstwekkende proporties aannemen, moet Eleanora tot het uiterste gaan om haar ware naam te redden.

In De Smaragden Troon, het tweede boek in de serie De Laatste Erfgenaam van Evi F. Verhasselt maakt de lezer kennis met het thuisland van de Ilf, waar Eleanora meegesleurd wordt in een kluwen van intriges. Wat is het geheim van de Ouden? Welke rol speelt Eleanora in dit mysterie? En wie zal er zetelen op de Smaragden Troon?

Sciencefiction & Fantasy
Celtica Publishing
31 oktober 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 20,95

Door lezers

Nederfantasy Café / Lees mee: De saffieren troon
18 november 2019
Nederfantasy Café / Naar welke Nederfantasy kijk jij deze herfst uit?
25 september 2019 8 reacties
  Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (1)

Je groeit met eleanora mee

door: Mireille 1 like
Veelal hoor je mensen over zoveel goede buitenlandse schrijvers en zo jammer dat die boeken niet vertaal worden. Maar we hebben ook zeer zeker juweeltjes van schrijvers binnen onze eigen taalgrenzen, die te weinig benoemd worden. Met de Saffieren Troon zette ze al een dijk van een eerste verhaal...