De snelle 800

De snelle 800

Rank 2080 Gelezen 3 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Zes jaar geleden ontketende dr Michael Mosley een ware gezondheidsrevolutie met zijn boek Het Vastendieet, waarmee hij de wereld overtuigde van de enorme impact van periodiek vasten. In De snelle 800 brengt hij al het nieuwste onderzoek samen en presenteert hij een nieuwe aanpak en een gemakkelijk te volgen programma: Tijdgebonden Eten.

Recent onderzoek wijst uit dat 800 calorieën het magische aantal is voor succesvol afvallen – het is hoog genoeg om het goed te kunnen volhouden, maar laag genoeg om snel af te vallen en een reeks gewenste metabolische veranderingen in gang te zetten.

Het geheim van dit nieuwe programma is dat het enorm flexibel is – afhankelijk van je eigen doelen kun je zelf bepalen hoe intensief je het wilt volgen.

Inclusief de heerlijke, caloriearme, mediterrane recepten van Clare Bailey, biedt De snelle 800 je een effectieve manier om af te vallen, je stemming te verbeteren, ontstekingen te verminderen en je bloeddruk en bloedsuikers te verlagen. Neem je toekomstige gezondheid in eigen hand.

Een opwindend nieuw vastenprogramma op basis van een beter vol te houden dieet van 800 calorieën per dag, van de auteur van Het Vastendieet, waarvan wereldwijd meer dan een miljoen exemplaren zijn verkocht.
Culinair
Uitgeverij Nieuwezijds b.v.