De spiegelpassante 2 - De vermisten van Maneschijn

De vermisten van Maneschijn

Rank 1787 Gelezen 85 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 180 Favoriet 12 Recensies 14
Young adult Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 3   Topics 0

Ophelia keert terug in De vermisten van Maneschijn, het tweede deel van De spiegelpassante-serie van Christelle Dabos. Na de gebeurtenissen in De ijzige verloofde wil Ophelia niets liever dan een rustig en teruggetrokken bestaan leiden. Maar haar leven op de vijandige ark Pool is meer in gevaar dan ooit… Als verloofde van de afstandelijke en raadselachtige Thorn zijn alle ogen op Ophelia gericht. Bovendien gebruikt Faroek, de machtige familiegeest van het Noorden, haar voor zijn eigen doeleinden: Ophelia kan namelijk met haar handen voorwerpen lezen en zo eeuwenoude geheimen achterhalen. Wanneer de ene na de andere invloedrijke hoveling spoorloos verdwijnt, raakt Ophelia opnieuw ongewild betrokken bij een opsporingsonderzoek. Langzaam maar zeker doorziet ze niet alleen de vele illusies die de ark rijk is, maar ontdekt ze ook de overdonderende waarheid… Lees ook De ijzige verloofde (deel 1), Het geheugen van Babel (deel 3) en De storm van de echo’s (deel 4). ‘Christelle Dabos bezit de gave om lezers van alle leeftijden te verwonderen.’ Lire

Young Adult
Fantasy