De stem

Gelezen 67 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 97 Favoriet 11 Recensies 29
Thrillers & Spanning Spots 16 Top25's 2   Topics 0

Maarten Brugman is een wat sullige, ingedutte en gescheiden man die op een bepaald ogenblik een stem gaat horen die hem de weg wijst richting een minder saai bestaan. Hij wil in eerste instantie niets weten van De Stem, maar wanneer hij merkt dat De Stem hem adviezen geeft waar hij daadwerkelijk iets aan heeft, accepteert hij De Stem en geeft haar zelfs een naam: Amelie.

Amelie geeft hem op geestige wijze onder meer advies over hoe hij zijn aantrekkelijke leidinggevende Lisa mogelijk zou kunnen veroveren. Lisa krijgt van haar baas een voorstel voor een nieuw project; een project dat in de relationele sfeer grote veranderingen met zich meebrengt.

'De Stem' is een estafette van met elkaar verweven personages die het stokje van het verhaal vloeiend overnemen...

"Een uiterst ingenieus verhaal over intriges, machtsmisbruik, fraude, verleiding en vriendschappen. Een fraai geschreven roman die neigt naar een psychologische thriller." - Recensent Hanneke Tinor-Centi

Over de auteur
Suzanna Esther, een gepassioneerd auteur en columniste, schrijft al vanaf haar tiende levensjaar dagelijks in dagboeken. Haar passie voor taal heeft zij omgezet in de studie Literatuurwetenschappen en later, door haar interesse in het analyseren van het leven en de mens, in een studie Psychologie. Momenteel volgt zij een opleiding Redactie.

Sinds drie jaar schrijft zij columns en korte verhalen voor publiek - met name voor online magazines, fora en op sociale media. In 2016 besluit zij een kort verhaal uit te werken tot een boek, de novelle 'Wervelstof' die in 2017 is verschenen.

Literaire fictie algemeen
Futuro Uitgevers