Wervelstof

Gelezen 45 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 68 Favoriet 8 Recensies 27
Literatuur & Romans Spots 6   Topics 0

De 24-jarige Suzan ontmoet in het Amsterdamse Vondelpark de Amerikaan Steve. Er ontstaat een onderlinge band en nadat Steve is teruggekeerd naar Amerika ontvangt Suzan na een langdurige briefwisseling een open ticket met het aanbod naar Amerika te komen. Na haar opleiding besluit ze zijn aanbod aan te nemen. In Amerika ontstaat een relatie tussen beiden, die door het verleden van zowel Steve alsook Suzan getekend wordt. Wanneer Steve zich steeds vreemder begint te gedragen neemt Suzan een beslissing. Is dit wel zo verstandig? Wervelstof is een spannende ontwikkelingsroman, die gebaseerd is op deels waargebeurde feiten. ‘Wervelstof’ is een meeslepend verhaal, met warme stem en beeldend geschreven. Suzanna Esther neemt ons in een wervelstorm aan emotiesmee op reis naar Amerika, route 66, de liefde, eenzaamheid, verdriet, boosheid, twijfel, angst en op zoek naar zichzelf.’ - Mieke Wijnants ‘Wervelstof’ is een intrigerend boek met fraaie zinssamenstellingen. De auteur hanteert een plezierige schrijfstijl, haar dialogen zijn geloof-waardig en natuurlijk.’ - Hanneke Tinor-Centi

Waargebeurde verhalen
Ambilicious LLP