Meer dan 4,1 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
De stille kamer

De stille kamer

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 75 Favoriet 1 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Serial killer-thriller voor de lezers van Angela Marsons, Daniel Cole en Robert Bryndza.
Inspecteur Anjelica Henley onderzoekt samen met haar team de moord op een populaire pastor in zijn kerk. Bij toeval ontdekt ze een tweede slachtoffer, vastgebonden aan een bed in een donkere kamer. Het slachtoffer is nog nauwelijks in leven en zijn lichaam vertoont tekenen van een zware marteling.
Terwijl de media Anjelica vanwege haar reputatie in een eerdere zaak nauwlettend in de gaten houden, moet ze deze ingewikkelde zaak zien op te lossen. Als er weer een vastgebonden lichaam opduikt, is het Anjelica duidelijk dat er een seriemoordenaar actief is. Wanneer het aantal doden snel oploopt, moeten Anjelica en haar team alles op alles zetten om meer slachto$ers te voorkomen.
Over De Puzzelman:
‘Als je het boek dichtslaat, is er nog maar één gedachte: wanneer verschijnt het volgende boek?’ De Telegraaf ****
‘Ongelooflijk sterk, dit smeekt om een vervolg.’ Algemeen Dagblad
‘Het einde is ronduit explosief.’ VN Detective en Thrillergids