De Telefoonb*tch op 1,5 meter

De Telefoonb*tch op 1,5 meter

Rank 548 Gelezen 2 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 2
Corona kwam in ons land en veranderde alles. Zo ook het werk op de huisartsenpraktijk en huisartsenpost: mondkapjes, spatbrillen, beschermende kleding, videobellen, digitale consulten. Een totale omslag voor een doktersassistente. Van veel fysiek contact met patiënten tot mensen op afstand houden. Hoe ik dat deed? Door regelmatig de ‘telefoonb*tch’ te zijn.

In dit boek deel ik leuke, leerzame, moeilijke en beangstigende ervaringen als doktersassistente, triagist én patiënt tijdens de eerste anderhalf jaar na de uitbraak van corona in Nederland. Het is een verzameling van online geplaatste blogs, nieuwe verhalen, stukjes uit mijn dagboek en blogs van mijn vaste gastbloggers Sanne, Mara en Lieve.

Eveline schrijft ruim vier jaar blogs over haar werk en deelt deze op social media en haar website. Met haar verhalen lukt het haar om een grote groep doktersassistentes een stem te geven.

Dit boek is het vervolg op deel één van De telefoonb*tch.

Vrije Uitgevers, De
26 november 2022