De terugkeer

De terugkeer

Rank 9559 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 28 Favoriet 1 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Van de boeken van Nicholas Sparks zijn wereldwijd 100 miljoen exemplaren verkocht

Als Trevor Benson in Afghanistan zwaargewond raakt bij een grote explosie buiten het ziekenhuis waar hij werkt als orthopedisch chirurg, wordt hij teruggestuurd naar de VS. Het vervallen huis in New Bern dat hij van zijn grootvader heeft geërfd, lijkt hem een goede plek om te herstellen. Terwijl hij de bijenkorven van zijn grootvader verzorgt en zich klaarmaakt voor een medische bijscholing, ontmoet hij de mysterieuze Natalie Masterson. Hoewel er vanaf de eerste ontmoeting een onmiskenbare connectie is, blijft zij frustrerend afstandelijk, waardoor Trevor twijfelt of ze misschien iets te verbergen heeft.

Een andere factor die zijn verblijf compliceert, is de aanwezigheid van Callie, een norse tiener die in een woonwagenkamp woont. Trevor komt erachter dat het meisje ooit bevriend was met zijn grootvader en hij hoopt dat ze wat licht kan laten schijnen op de nooit opgehelderde omstandigheden rond diens dood, maar ze lijkt weinig te weten. Totdat een crisis ervoor zorgt dat de ware aard van Callies verleden boven tafel komt. Bij zijn pogingen de geheimen van Natalie en Callie te ontrafelen, zal Trevor de ware betekenis van liefde en vergeving leren kennen.

Romantiek
Romantiek