De terugkeer van de Verslinder

Laat je meeslepen in het laatste avontuur van Ash in IJshart – De terugkeer van de Verslinder van auteur-illustrator Jamie Littler.
Ash staat voor zijn grootste uitdaging ooit wanneer de gevaarlijke Verslinder na eeuwenlange opsluiting vrijkomt. Om hem te verslaan, moeten de verschillende stammen van de Sneeuwzee samenwerken. Maar helaas worden ze het niet eens over de juiste aanpak. Voor Ash en zijn vrienden zit er niets anders op dan af te reizen naar de yetilanden, die verboden zijn voor mensen. Daar hopen ze meer te weten komen over het ontstaan van de Verslinder en ontdekken ze misschien zijn zwakke punt die zijn ondergang kan betekenen....
Een geweldige, spannende serie voor kinderen die de graphic novels ontgroeid zijn en toe zijn aan het echte leeswerk. Met veel coole zwart-witillustraties!
‘IJshart heb ik in één ruk uitgelezen.’
Boekenkrant

Recensies (1)

Is De terugkeer van de Verslinder het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De terugkeer van de Verslinder