De theewinkel vol geluk

Rank 9209 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 0

De Duitse bestsellersensatie: ruim 450.000 exemplaren verkocht, alle delen kwamen binnen in de Spiegel-bestsellerlijst

Laurie is de trotse eigenaar van een gezellige theewinkel waar -smaken van over de hele wereld worden verkocht; van Chinese ginseng tot Indiase darjeeling. Van heinde en verre komen -mensen naar haar winkel om zich te laten verrassen door de heerlijke theesoorten. Maar zo succesvol als Lauries zaak is, zo onsuccesvol is ze in de liefde. Gelukkig laten haar vier beste vriendinnen dat niet zomaar op zich zitten!

Lezersreacties

‘Inusa laat ons zien wat de ware betekenis van vriendschap, liefde en vrijgevigheid is – en dat het de moeite waard is om ervoor te vechten.’ Women30

‘Een bijzonder charmant en verslavend verhaal vol vriendschap en romantiek. Ik kon het niet wegleggen! Het probleem is wel dat ik nu gegarandeerd alle zes delen wil hebben.’ Mary Sophie

‘Manuela Inusa schrijft meeslepend, invoelend en vol humor.’Freie Presse

Meulenhoff Boekerij B.V.
06 augustus 2021
06 augustus 2021

Reacties op: De theewinkel vol geluk