De Tiende Symfonie

Als de politie van Madrid het hoofd vindt van de componist Thomas Cooper, die net een reconstructie van een deel van Beethovens Tiende had uitgevoerd, roepen de rechercheurs Mateos en Aguilar de hulp in van Beethoven-kenner Daniel Paniagua.
Tegelijkertijd wordt er in Wenen een brief gevonden die van Beethoven zou kunnen zijn. De brief werpt nieuw licht op het leven van de componist en onthult een liefdesgeschiedenis die onze blik op deze beroemde componist voorgoed zal veranderen.
Dit is het begin van een opwindende en dodelijke speurtocht in Wenen en Madrid die leidt naar de wortels van Beethovens muziek - en de compromisloze wereld van kapitaal en corruptie waar die mee verweven is...

Redactionele recensie

Recensies (2)

Meer recensies

Is De Tiende Symfonie het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De Tiende Symfonie