De Tijd van Succes

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
De tijd is misschien wel de belangrijkste levensader die we hebben. Eén die ons allen dagelijks bezighoudt. Vaak omdat we tijd tekort komen. Sommigen beweren dat de tijd door onze vingers glipt; anderen verkondigen dat er een succesformule is voor waardevol omgaan met tijd. Maar zijn deze beweringen waar? In De Tijd van Succes wordt aandacht besteed aan deze thema’s. Daarbij is het primaire doel van dit boek om ons tijdsbewustzijn te vergroten. De auteur is namelijk van mening dat de tijd beter verdient dan de achteloosheid waarmee velen met de tijd omgaan. In De Tijd van Succes worden twaalf bekende Nederlanders geïnterviewd over het belang van tijd in hun leven en carrière. De manier waarop tijd hen bezighoudt, hun tijdsindeling en de wijze waarop zij omgaan met tijd passeren de revue. Een rijke verzameling van uiteenlopende, persoonlijke verhalen van BN’ers rondom het onderwerp tijd, is het resultaat. Dat maakt de gevoerde gesprekken heel anders dan anders. Want normaal gesproken gaan interviews met BN’ers over het succes in hun carrière. Vaak boeiend, maar daarbij blijft de volgende vraag onbeantwoord: Wat speelt er achter die successen? Heeft de omgang met, in het bijzonder, de tijd een rol gespeeld? En zo ja, hoe dan? Een interessante zoektocht. +

Illustraties
Rens Dekker