De tijdreiziger

De tijdreiziger

Rank 595 Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 2
Spots 1   Topics 0
Wat als je een neanderthaler ontmoet in een zoo vol uitgestorven diersoorten?
Wat als je koeien, varkens en kippen niet meer mag doden om op te eten?
Wat als mensen die lang geleden zijn ingevroren weer tot leven komen?
Wat als je verliefd bent op iemand die er dertig uitziet maar eigenlijk negentig is?
Wat als robots kunst maken die iedereen ontroert?
Wat als een ruimtereiziger afscheid neemt van vrouw en kind omdat hij eeuwenlang ingevroren onderweg is naar een andere planeet?

Hans Bourlon is gefascineerd door de toekomst. Als een volleerd tijdreiziger pendelt hij van 2028 naar 2089 en terug naar 2040. Met veel fantasie maar tegelijkertijd gebaseerd op de huidige wetenschappelijke en technologische ontwikkelingen beschrijft hij hoe dat leven er in de toekomst kan uitzien. Of juist niet.
Manteau
08 oktober 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 19,99 Bestel het e-book € 9,99

Hebban recensie

Greet Braem Hebban Recensent

Intrigerende en vermakelijke verhalenbundel

door Greet Braem op 07-11-2019

Zou Hans Bourlon als kleine jongen gedroomd hebben over een carrière als astronaut? Vast wel, want in zijn nieuwe boek duiken heel wat raketten en ruimteschepen op. Voor robots lijkt hij ook een fascinatie te hebben, want in De tijdreiziger laat hij de lezer kennismaken met robotwapens, seksrobots en ja, zelfs rouwrobots. Wie had dat verwacht van deze bekende Vlaming…

Hans Bourlon (1962) is bij...

Lezersrecensies (1)

Origineel en vermakelijk

door: annannette 2 likes
Heel eerlijk? Ik kocht dit boek vooral omdat Hans Bourlon de letterlijke baas van mijn kindertijd is en ik wel eens benieuwd was naar zijn hersenspinsels. Ik maakte een kort praatje op de boekenbeurs in Antwerpen, kreeg er een leuke handtekening en mooie tekening bij en ging met het boek naar...