De tweede golf

De humoristische cartoonbundeling 'Corona' die in juni 2020 verscheen, bleek een zeer gewaardeerd actualiteitsoverzicht. De eerste druk vloog als een uiterste besmettelijke superverspreider de deur uit. Maar na de eerste versoepelingen van de coronamaatregelen in de zomer van 2020 bleek het virus nog lang niet bedwongen...

De tweede coronagolf werd vooral een golf van kritiek. Kritiek op de maatregelen. Kritiek op de communicatie. Kritiek op de politiek. Kritiek op de virologen. Kritiek van de politiek op de virologen. Kritiek van de virologen op de politiek. Kritiek op wie kritisch was. Kritiek op wie niet kritisch was.

In deze tweede bundeling van coronacartoons blikt cartoonist AAaRGh… kritisch, maar vooral humoristisch, terug op een kritieke periode in ons leven.

Is De tweede golf het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De tweede golf