De tweede zonde

VN:

De tweede zonde

Rank 3031 Gelezen 220 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 90 Favoriet 5 Recensies 14
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
Officier van justitie Rebecka Martinsson leidt het onderzoek naar een gruwelijke moord in Kiruna, in het hoge noorden van Zweden. Het slachtoffer is Soll-Britt en zij zorgde voor haar negenjarige kleinzoon Marcus, die getuige was van de moord. Zolang het onderzoek loopt, vindt Marcus onderdak bij politieman Krister. Hoe dieper Rebecka in de zaak duikt, hoe meer bizarre sterf - gevallen bovenkomen die met elkaar te maken hebben en Marcus in gevaar brengen. Het is ooit begonnen bij de dood van Frans Uusitalo, die een erfenis naliet. Wat volgt is een race tegen de klok.

Zal het Rebecka lukken om de moordenaar van Soll-Britt te vinden en het leven van Marcus en zijn erfenis veilig te stellen?Åsa Larsson weet als geen ander de spanning subtiel op te bouwen. Terwijl de plot zich ontwikkelt, laat Larsson haar lezers kennis - maken met het harde leven van Lapland en de taaie en getekende bewoners ervan.

Literaire thriller
03 april 2013
04 april 2013

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Gerrit

Natascha van der Stelt Auteur

Eindigt met een mooie cliffhanger

door: Natascha van der Stelt 1 like

De tweede zonde van Åsa Larsson laat ziet hoe zonden, begaan in het verleden, de kiem bevatten voor meer misdaden en op die manier doorwerken in het heden. Destijds leidde de combinatie van een zwakke man, een sterke vrouw en een stiekeme liefde tot hebzucht en jaloezie en mondde uiteindelijk uit...

Reacties op: De tweede zonde