De Tzolkin openbaart je potentieel

KEES VISSER EN BARBARA C. ROTH
DE TZOLKIN OPENBAART JE POTENTIEEL
IK BEN - volg het pad van je ziel
Do Tzolkin is de heilige kalender van de Maya. Deze kalender is samengesteld uit 20 zonnetekens en I3 dynamische energie?n. De auteurs hebben baanbrekend werk verricht in het vinden van de diepere dimensie en betekenis achter de Tzolkin. In de Tzolkin. In de Tzolkin ligt het eigen potentieel besloten. Het waarom van bepaalde gebeurtenissen in je leven, je zielenpad, kan direct uit deze kalender worden gehaald. De Auteurs nemen de lezer mee op de ontdekkingsreis naar het eigen potentieel en naar dat van groepen, relaties en gezinnen. Tevens geven ze hun visie over wat er in 2012 gaat gebeuren. Een boeiende, inzichtgevende en praktische leidraad voor het vinden van de persoonlijke levensinvulling. Met prachtige afbeeldingen van de zonnetekens.
DE TZOLKIN IS DE ROUTEKAART VOOR JE LEVEN
KEES VISSER (2 juni 1951: gele zon op toon 9 ) en BARBARA ROTH (23 juli 1960: gele kriger op toon 4) hebben beiden een verleden als manager. Zij werken nu ruim 10 jaar met de Tzolkin en organiseren regelimatig lezingen en workshops in binnen- en buitenland. In hun adviespraktijk leren ze cli?nten, gezinnen, teams en medewerkers omgaan met de Tzolkin.

Is De Tzolkin openbaart je potentieel het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De Tzolkin openbaart je potentieel