De verborgen geschiedenis van ons

Gelezen 31 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 36 Favoriet 2 Recensies 2
Young adult Spots 1   Topics 0

Na een verkeersongeluk waarbij ze bijna is verdronken, komt Olivia bij in het ziekenhuis. Ze kan zich niets van de gebeurtenissen herinneren. Aanvankelijk denkt ze dat het komt doordat ze een week in coma heeft
gelegen, maar dan blijkt dat ze meer tijd 'kwijt' is: ze herinnert zich niets meer van de afgelopen vier jaar. Zelfs de jongen die beweert haar vriendje te zijn is een vreemde voor haar...

Iedereen blijft haar maar vertellen wie ze is, waar ze van houdt en waar ze een hekel aan heeft, maar zelfs het feit dat ze vegetariër zou zijn, zegt haar niets. De enige van wie ze niets hoort is Walker, de jongen die haar leven heeft gered. Telkens wanneer ze hem probeert te bedanken, gaat hij haar uit de weg. Liv raakt er steeds meer van overtuigd dat er dingen voor haar worden verzwegen. Maar waarom?

In haar mooie poëtische stijl beschrijft Kirby hoe Liv probeert te achterhalen wat er is gebeurd terwijl ze tegelijkertijd haar plek moet zien te vinden in een leven dat ze zich niet herinnert.

Young Adult
Fictie 15+
HarperCollins Young Adult
27 maart 2018
02 mei 2018

Reacties op: De verborgen geschiedenis van ons