De verdwijning

De verdwijning

Rank 954 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 28 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 1   Topics 0
Bath, 1942. De Duitsers zijn een bombardement van de stad begonnen. In de chaos van de nacht verdwijnt de kleine Davy. Frances, die op hem zou passen, kamt de verwoeste stad uit, op zoek naar het jongetje. Maar het is oorlog, en niemand heeft tijd om onderzoek te doen naar de verdwijning van een kind. Wat is er met Davy gebeurd, en is hij nog in leven?
Frances’ zoektocht is een pijnlijke echo van die van meer dan twintig jaar geleden, toen zij en haar beste vriendin Wyn negen jaar oud waren. Op een dag was Wyn verdwenen, en haar lichaam is nooit gevonden. Sindsdien worstelt Frances met een groot schuldgevoel: omdat ze denkt dat ze Wyn had kunnen redden, maar ook omdat door haar getuigenis een onschuldige man veroordeeld is.
Dan worden in een bomkrater de resten gevonden van een jong meisje, een meisje dat Wyn blijkt te zijn. Wat is er al die jaren geleden met haar gebeurd? Frances is vastbesloten om de waarheid te achterhalen – in de overtuiging dat die antwoorden haar naar Davy zullen leiden…
Thriller

De 9 van juli in de categorie spanning
30 juni 2020 9 reacties
  Meer artikelen

Door lezers

Thriller Café / Waar kijk jij naar uit in juli?
01 juli 2020 30 reacties
  Meer artikelen van lezers