De verdwijning van Bernard O.

Gelezen 17 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 10
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

Gevierd architect Bernard Overgauw leeft zoals hij werkt: volgens strakke lijnen, volmaakte Mondriaanse vlakken en foutloos gecalculeerde besluiten. Maar verontrustende dromen verzieken zijn rust en op zekere dag volgt hij onberedeneerd een spontane ingeving. Vanaf dat moment wankelt zijn geordend bestaan.
Met echtgenote Carin, senior intercedent bij een uitzendbureau, trekt hij zich terug op een B&B-adres in een gehucht op het Friese platteland; het is hard nodig dat zij zich bezinnen op hun vastgelopen relatie.
Dan bedenkt Bernard de perfecte oplossing om alle problemen uit de wereld te helpen. Een waterdicht plan met noodlottige gevolgen.

'In een uitgebalanceerd emotioneel gekleurd verhaal weet Brosens de individuele gevoelens en emoties om te buigen naar een allesomvattende, strakke spanningslijn.'
Cees van Rhienen - ThrillZone

'John Brosens laat in De verdwijning van Bernard O. op gemoedelijke toon de verschrikkelijkste dingen gebeuren in een surrealistisch dorp in Fryslân.'
Anna Bakker - Hebban/Crimezone

Literaire thriller
Stili Novi, Uitgeverij
11 november 2016
11 november 2016

Reacties op: De verdwijning van Bernard O.