De verloren vader

De verloren vader

Rank 4764 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 46 Favoriet 0 Recensies 1
Literatuur & Romans Spots 2   Topics 0
Bestsellerauteur Diney Costeloe schreef met 'Verloren vader' een aangrijpende roman.
1921. In een Engels dorpje worden acht bomen geplant als monument voor acht soldaten die nooit terugkwamen uit de oorlog. Op een dag blijkt er een negende naast te staan. Wie is de ‘onbekende soldaat’ aan wie de boom is opgedragen?
2001. Het monument dreigt te worden gekapt voor een nieuwe wijk. Journaliste Rachel
Elliott raakt gegrepen door het verhaal achter de negende boom, en ze spant zich in om het mysterie op te lossen. Maar ze had nooit kunnen bedenken hoe persoonlijk dit verhaal zou blijken te zijn…
Diney Costeloe groeide op met boeken dankzij haar vader die uitgever was in Londen. Haar romans 'De verloren kinderen', 'Het meisje zonder naam' en 'Familie op de vlucht' zijn internationale bestsellers.
De Fontein Romans & Spanning
03 december 2019

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker

Lezersrecensies (1)

Voorspelbaar

door: Laura19907 1 like
Er staan 8 bomen voor de gevallen soldaten van de Eerste wereldoorlog. Plotseling staat er een negende, met een bordje : voor de onbekende soldaat. Wie heeft deze geplant. Dit vind allemaal plaats in 1921. Journaliste Rachel word geraakt door dit verhaal en wil dit uitzoeken, maar wat heeft het met...