De vetfluisteraar

Als je dit ebook uit hebt, weet jij hoe je vage hormonale klachten kunt laten verdwijnen, hoe je zelf je libido met een knal wakker maakt en je beschikt weer over zoveel energie dat je vol gas kunt genieten van alles en iedereen om je heen. En een leven zonder moodswings, lekker slapen en strakke billen is natuurlijk fantastisch, maar onderweg sleutel ik ook nog aan je hart, zodat het zelfs op regenachtige maandagochtenden flikflakjes maakt van geluk. Je kunt alles wat je in De Vetfluisteraar leert over de wetenschappelijke en spirituele kant van jouw hormonen, voeding, groene smoothies, krachttraining, meditatie, supplementen, mental power, voorspoed en nog veel meer direct op jezelf toepassen. Het enige wat je je achteraf zult afvragen is, waarom je niet veel eerder toegang hebt gehad tot deze oase van kennis, want nu beschik jij eindelijk over alle puzzelstukjes om je leven helemaal vanaf de grond opnieuw succesvol en in voorspoed op te bouwen, precies zoals jij dat zelf wilt.

Ik heb De Vetfluisteraar in één ruk uitgelezen, de hele nacht heeft `t door mn hoofd gespookt, fck dat ik niet meteen bij Mabel terecht kan maar alles heeft zo zn reden denk ik dan maar. Ik ga alvast met die dingen aan de slag die me goed lijken (voeding, die fucking suikers ook, ik hou zoooo van ze). Dank voor toesturen en willen delen! En ik heb me ondertussen een breuk gelachen!
Mirjam van Gaalen, Directeur Communicatie en marketing bureau Tante Mirjam

Gefeliciteerd als je dit ebook hebt gelezen en gekeken weet je:
- Hoe je direct in de juiste mindset komt
- Kun je je eigen sabotage systemen opruimen
- Neem je echt verantwoordelijkheid voor je eigen leven
- Ben je een stuk wijzer
- Weet je wat je moet eten, waarom en wanneer
- Waar je de juiste boodschappen kunt kopen
- Waarom je niet kunt afvallen als je Ph waarde te laag is
- Dat je buikspieren kweekt in de keuken
- Is je libido weer sky-high!
- Uitgebreide en simpele recepten: ontbijt, lunch en diner
- Hoe je smoothies maakt, die detoxen
- Heb je Braziliaanse billen
- Anti stress meditaties, voor onderweg
- Emotional freedom technieken: direct 25% meer resultaat
- Ben je hormonaal in balans: zo binnen zo buiten
- 100 Praktische tips & trics
- Ben jij zelf de verandering die je in de wereld wilt zien
- Heb je met de Kettlebells een draagbare gym voor thuis
- Motiveer jij jezelf als je nog geen budget hebt voor coaching
- Mijn eigen verhaal; Mabel doet een boekje open
- Exclusieve berekeningen: hoeveel eiwit, hoeveel vet en hoeveel koolydraten jij moet eten om jouw specifieke doel en of gewicht te realiseren
- Weet je dat hormonen geniale vrienden van je zijn
- Wat de spirituele betekenis is van al je hormonen
- Ben je in balans met alles wat er is 528 HMz

Over de auteur:
Mabel van den Dungen (49) is de enige Inner Health Expert van Nederland. De afgelopen twintig jaar ontwikkelde ze haar Inner Health Method die bestaat uit Mabels Hormonaal Consult, voedingsadvies, kettlebell- en krachttraining, meditatie en diverse bestaande en zelfontwikkelde coachingtechnieken. Ze geeft dagelijks privé consults in haar eigen Inner Health Centre, wordt veelvuldig gevraagd als keynote spreker op congressen en krijgt als Inner Health Expert veel aandacht in de media. Ze schreef honderden artikelen in bladen als Libelle Balance, Santé, Viva, Esquire, Elle en de Boeddhistische Omroep. Ze schreef vijftien boeken, ook op het gebied van zelfontwikkeling, zoals de bestseller `Verlicht in 1 seconde. Zij won de Eerste Phenomenal Women Award, was hoofdredacteur van Carp* Magazine voor hoger opgeleiden, presenteerde acht TV-programmas en coachte de top van het bedrijfsleven, zoals het management van Dirk van den Broek en CBS.

Kijk op de website van de Vetfluisteraar voor meer informatie over dit eBook: www.devetfluisteraar.nl

Is De vetfluisteraar het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De vetfluisteraar