De vierde verovering

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Cash is de nieuwe, zinnenprikkelende feelgoodserie van Rhodé Franken. Cash draait om Jessica. Work hard, play hard is haar motto. Overdag werkt ze als bankier op de Zuidas en ’s avonds zoekt ze het bruisende nachtleven op, om te dansen en te flirten. In het laatste deel van Cash, De vierde verovering, timmert Jessica hard aan de weg. Ze is toegelaten tot het toptraject en probeert daarnaast Chris te helpen zijn droom te verwezenlijken – al moet hij het natuurlijk vooral zelf regelen. Zij heeft het immers al druk zat: op kantoor worden van alle kanten vragen en verzoeken op haar afgevuurd, en ze wil goed presteren in de ogen van haar nieuwe, indrukwekkende mentor Penelope. Daardoor is het passen en meten voor haar en Chris om elkaar zo vaak te zien als ze beiden zouden willen. Zullen de verliefdheidskriebels Jessica helpen zich door deze drukke tijd heen te slaan? En lukt het Chris om zijn gedroomde Nachtclub eindelijk van de grond te krijgen?

Feelgood
Populaire fiction algemeen