De voyeur

Marty Kalish is waanzinnig verliefd op de getrouwde Rachel. Als Rachels echtgenoot op een nacht verdwijnt, is Marty een van de eersten die wordt ondervraagd. Bij gebrek aan mogelijke verdachten, arresteert de politie hem op verdenking van moord. Wij weten dat Marty die nacht buiten stond, bij Rachels huis. Wij weten dat hij een motief heeft. Maar is hij ook de moordenaar? Alles wat we vernemen - over Marty, zijn verhouding met Rachel, de bewuste nacht - komt van Marty zelf. Wij zouden willen dat hij onschuldig is, maar hoe meer hij vertelt, hoe meer we gaan vrezen dat hij wel eens schuldig zou kunnen zijn. Marty verandert voortdurend zijn verhaal, tot hij met de doodstraf wordt geconfronteerd...

Recensies (2)

Meer recensies

Is De voyeur het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De voyeur