De vrijgevochten miljonair

De vrijgevochten miljonair

Gelezen 108 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 82 Favoriet 3 Recensies 2
Literatuur & Romans Lijsten 1 Spots 2   Topics 0

Lezers wereldwijd genoten van de zes knappe, rijke vrijgezellen in Jessica Clares Miljonairsclub-serie
Taylor is fantastisch met computers, maar van mannen begrijpt ze een stuk minder. Omdat ze altijd zo onhandig is in de liefde, heeft ze wat hulp nodig om de ware te vinden. Dus als haar vriendin Gretchen haar naar voren schuift om een nieuweling in de stad wegwijs te maken, zegt ze toe. Wat ze niet had verwacht, is dat haar charmante metgezel van koninklijken bloede is.
In zijn land zijn er mensen die hem op de troon willen zien, maar Loch heeft daar weinig zin in. Om te voorkomen dat hij wordt aangewezen als troonopvolger verzint hij een list: trouwen met een volkomen onacceptabele Amerikaanse vrouw. De nogal aparte Taylor lijkt hem de perfecte kandidaat. Maar al snel merkt Loch dat ze veel meer te bieden heeft dan alleen een mogelijkheid om te ontsnappen aan de troon.
Als Lochs geheime agenda aan het licht komt, is zijn kans op geluk met Taylor verkeken – tenzij hij haar ervan kan overtuigen dat ze echt zijn hart heeft gestolen.
Lezers op Goodreads over de Miljonairs en bruidsmeisjes-serie
‘Raakt je in je hart.’ *****
‘Ik heb genoten van alle boeken in de Miljonairs en bruidsmeisjes-serie!’ *****
‘Weer een fantastisch boek van Jessica Clare, van wie ik een groot fan ben.’ *****

Literatuur & Romans , Feelgood
Populaire fiction algemeen