De vrouw na mij

Gelezen 193 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 213 Favoriet 8 Recensies 20
Thrillers & Spanning Lijsten 3 Spots 5 Top25's 1   Topics 0   Leesclub

De vrouw na mij van Sarah Pekkanen en Greer Hendricks is een meesterlijke psychologische thriller over het huwelijk, vriendschap en obsessie. Voor liefhebbers van Het meisje in de trein en B.A. Paris’ Achter gesloten deuren. Kun jij tussen de leugens door lezen?

Nellie kan niet praten over die avond die zo mooi begon maar eindigde met de politie. Bij Richard voelt Nellie zich nu veilig. Richard is lief, attent en beschermend. Haar vrienden en moeder vragen zich af of hij niet te mooi is om waar te zijn… Vanessa woont bij haar tante. Iedere ochtend als ze wakker wordt, slaat de werkelijkheid weer in als een bom. Ze denkt aan Richard en aan haar vervangster. Wat doen ze nu? En wat zou haar tante doen als ze zou weten wat Vanessa heeft gedaan? Je denkt dat je weet wat er aan de hand is, maar… Neem nooit zomaar iets aan. Wie vertelt de waarheid? Wie kun je vertrouwen?

Thriller
Luitingh Sijthoff
29 mei 2018
23 oktober 2020

Katy Hebban Recensent

Geniaal of overkill?

door: Katy 1 like

Vanessa is gescheiden en woont nu in bij haar oude tante. Ze kan de gedachte aan haar vervangster echter niet loslaten en vraagt zich constant af wat zij en Richard doen. Vanessa wordt geplaagd door wat er gebeurt in de relatie van haar ex. Ze krijgt steun van haar tante, maar de vraag is wat die...

Reacties op: De vrouw na mij