De waanzinnige wereld van Tom Groot

De waanzinnige wereld van Tom Groot is het eerste deel in de waanzinnig populaire serie van Tom Groot, geschreven door Liz Pichon. Nu ook in paperback verkrijgbaar!

Dagboek van Tom
Via het dagboek van Tom maken we kennis met een groot striptekenaar, een briljante musicus (al is er tot nu toe niemand komen luisteren naar zijn tweemansband) en een meester in het verzinnen van smoesjes. Zijn meester ziet er nog wel de humor van in, maar zijn zus Delia drijft hij tot waanzin. Zijn lezers zullen echter vanaf de eerste bladzijde gek op hem zijn.

De waanzinnige wereld van Tom Groot
Tom Groot is een enorm populaire serie kinderboeken in de stijl van Het leven van een loser: een dagboek met de grappigste avonturen, geïllustreerd met lollige tekeningetjes. Wereldwijd zijn er al meer dan 6,5 miljoen exemplaren verkocht in de serie over de waanzinnige wereld van Tom Groot. Het eerste deel in de serie is nu ook in paperback te verkrijgen.

Is De waanzinnige wereld van Tom Groot het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De waanzinnige wereld van Tom Groot