De wereld achter de kastdeur

Junior   Topics 0

In de spannende en prachtige kinderboekenklassieker ‘De wereld achter de kastdeur’ van C.S. Lewis staat het welbekende avontuur van de vier kinderen Pieter, Suze, Edmond en Lucy Pevensie op het punt van beginnen. Reis mee naar het betoverde land achter de kleerkast en ga opnieuw op verkenning door het prachtige Narnia, nu in een sprankelende, nieuwe vertaling van Imme Dros, die weer generaties aan lezers zal weten te betoveren!

Als Pieter, Suze, Edmond en Lucy uit logeren gaan in het geheimzinnige, grote huis van een oude professor, komen ze op een dag een oude kleerkast tegen in een lege kamer. Lucy verstopt zich in de kast, maar tot haar schrik zit er helemaal geen achterkant in de kast… Via de kleerkast belandt zij, en later ook haar broers en zus, in het wonderlijke land Narnia, waar een strijd gaande is tussen de machtige leeuw Aslan en de boosaardige Witte Heks.

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar
KokBoekencentrum Jeugd
04 februari 2021
04 februari 2021

Reacties op: De wereld achter de kastdeur