Meer dan 5,2 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid

Onze wereld nieuw denken

We zijn nog nooit zo welvarend geweest, maar er is crisis waar we maar kijken. Het is tijd onze waarden en principes opnieuw te bekijken en nieuwe doelen te stellen. In zeven stappen loodst Göpel de lezer door de grootste uitdagingen van deze generatie: overbevolking, uitputting van natuurlijke hulpbronnen, ongebreideld consumentisme, technologische ontwikkelingen die alleen maar tot meer productie leiden en het ontstaan van ‘oligopolisten’ als Amazon. Met sterke voorbeelden laat ze zien hoe we slimmer kunnen omgaan met natuurlijke bronnen en menselijke arbeidskracht en hoe we de huidige omstandigheden kunnen omzetten naar een houdbare situatie. Haar uitgangspunten: blijf vriendelijk en geduldig; zoek medestanders; laat je niet ontmoedigen.

Vertaald door Marcel Misset.
Toon details

Is Onze wereld nieuw denken het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Gesponsord

Als lezer word je uitgenodigd mee te denken en krijg je voldoende hints en vermoedens toegespeeld en toch sta je continu op het verkeerde been.

Doe mee aan de Hebban Boek van de Maand Challenge en lees mee met de Hebban Crew. 16 verrassende boeken in 16 maanden!

Reageren op Onze wereld nieuw denken

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.