Het Zwaard van de Waarheid

Rank 9676 Gelezen 459 Aan het lezen 15 Wil ik lezen 133 Favoriet 118 Recensies 8
Fantasy & SF Artikelen 1 Spots 13 Top25's 23 Hebban 1000 483   Topics 0

Avonturier en minnaar, vluchteling en jager, in elk opzicht een rechtvaardig mens, dit alles is Richard Cypher, de Zoeker. Over hem en zijn geliefde Kahlan gaat dit epos de Wetten van de Magie dat, spannend en aangrijpend tegelijk, over de hele wereld miljoenen aan zich wist te binden. Sinds de verdeling van het land in drie afzonderlijke naties, is Westland vrij gebleven van de smetten van tovenarij. Totdat de ontdekking van het zwaar verminkte stoffelijk overschot van de vader van Richard Zypher het begin inluidt van een nieuw tijdperk, van de vervulling van een eeuwenoude profetie. Nu is de tijd aangebroken om te aanvaarden dat magie in al haar vele vormen onlosmakelijk is verbonden met het lot van het volk van Westland. `Goodkind zal evenals Tolkien het hele land in zijn ban houden. Marion Zimmer Bradley, auteur van Nevelen van Avalon

Sciencefiction & Fantasy
Spannende boeken algemeen
Fantasy
De Wetten van de Magie (1)
M. Schuchart Max Schuchart
Luitingh Sijthoff Fantasy