De wijsheid van de witte wolf

We hebben allemaal zowel een zwarte als een witte wolf in ons. De witte wolf is lief en zacht, de zwarte wolf zit vol onrust. In De wijsheid van de witte wolf leer je via prachtige volksverhalen je witte wolf te omarmen. Omarm je witte wolf In De wijsheid van de witte wolf ontdek je dat we op elk moment in ons leven ons eigen gedrag kunnen sturen. Door onze innerlijke witte wolf te omarmen en onze zwarte wolf beter te begrijpen vinden we meer rust. In De wijsheid van de witte wolf lees je de mooiste volksverhalen over deze innerlijke strijd tussen goed en kwaad. Alsjoscha Long en Ronald Schweppe Alsjoscha Long en Ronald Schweppe zijn de auteurs van De wijsheid van de witte wolf. In dit originele cadeauboekje laten ze je aan de hand van volksverhalen je innerlijke wolf te ontdekken. Naast De wijsheid van de witte wolf schreven ze onder andere De zeven geheimen van de schildpad en De veertien geheimen van de panda.

Recensies (15)

Meer recensies

Is De wijsheid van de witte wolf het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De wijsheid van de witte wolf