De yogaclub

‘Er moet iets gebeuren. We zijn altijd maar bezig. Bezig voor anderen. Bezig met het gezin, met geld, met een baan, met verjaardagen, met mannen. Dat doen we al jaren. En ondertussen vergeten we onszelf. Het wordt tijd dat we iets voor onszelf doen. Iets wat goed voor ons is. Voor ons lichaam. Voor onze geest. Voor ons gevoel.’ Vera, Anne en Corine zitten een beetje vast. Ze komen niet meer vooruit in het leven en daarom besluiten ze samen te gaan sporten: yoga. Voor ze het weten komt hun leven in een stroomversnelling. Door de komst van een nieuwe dorpsgenote die alle verhoudingen flink opschudt, worden ze ook gedwongen met andere ogen naar hun eigen relaties te kijken.

Recensies (3)

Meer recensies

Is De yogaclub het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De yogaclub