Vuur en woede

Gelezen 52 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 333 Favoriet 14 Recensies 4
Fantasy & SF   Topics 0

Benedictus en Xavier besluiten niet langer te wachten en overvallen een Bloedravenhoofdkwartier. Een spannende race tegen de klok zal beginnen. Weten zij binnen vijf minuten te ontsnappen, of gaan ze samen met de reactor de lucht in? In het verhaal van Wilder, speelt er een strijd tussen drie grootmachten af. Enerzijds is er het Kaniaanse Keizerrijk met hun geavanceerde luchtschepen en Magicyclops. Anderzijds is er Wilder met zijn leger van ondoden, maar ook Benedictus en zijn leger van Gekoppelden dragen een steentje bij aan deze epische geschiedenis. In het verhaal van Mar gaan de martelingen verder. Zonder dat de profeet van de Duisternis het weet komt hij in een goddeloos spel terecht dat misschien wel het leven van zijn zus zou kunnen kosten. Ondertussen vergiftigen duistere Goden de Koppelingen terwijl de Goden van het Licht bezig zijn met de verspreiding van de Antigua, het tegengif.

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy