Draak des vuurs

Gelezen 75 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 381 Favoriet 32 Recensies 13
Fantasy & SF   Topics 0

Terwijl Xavier verder gaat met de vertellingen uit het verleden, beseft hij niet dat de Bloedraven een apparaatje in zijn buik geplaatst hebben dat zowel het einde van hem als Benedictus zou kunnen betekenen. In het verhaal van het licht krijgt Heer Frank eindelijk de kans om terug te vechten tegen de vijanden die zijn huis over hebben genomen. Als Wilder ook nog eens het strijdtoneel betreedt, krijgt Frank de overhand en zien de Bloedraven geen andere keuze dan de kwaadaardige Machinegod, Elim, vroegtijdig te activeren. In het verhaal van de duisternis slaan Mar en zijn entourage op de vlucht voor Mizalda Kallas. Uiteindelijk splitst de groep zich op en zullen Zack en Mar door het Doornwoud Bos reizen, en Yolanda en Patrick door het Archeon gebergte. Terwijl ze langzaam weer naar elkaar toe reizen, richting de Vorstelijke Kloof, zal één van de groepen in een compleet andere wereld terechtkomen en zal de ander niet doorhebben dat ze achterna gezeten worden door een groep die uit is op hun hoofden. "Vergeet alles wat je ooit gelezen hebt, dit overtreft het!" - Martine Pauwels "Het is nog lang niet klaar met bloederige scènes en opvallende personages." - Saskia Boree

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy