De opkomst van een opstand

Gelezen 101 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 461 Favoriet 35 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0

De Zaden der Hoop Boek I.5 dient als een kortverhaal dat zich afspeelt tussen Boek I en Boek II. Na de gebeurtenissen van het eerste boek bevindt Xavier zich in een trein, met om zijn middel een magie-tenietdoende riem, die is opgetuigd met een bom. Dit is een aanslag op zijn leven door niemand minder dan de Bloedraven – waarover hij in het eerste deel slechts gelezen heeft, hoe gruwelijk deze duistere Demonen kunnen zijn. Als de timer van de bom op nul seconden belandt is het nog maar de vraag of Xavier het hier levend vanaf brengt. Ook één van de vertellingen uit het verleden zal aan bod komen, namelijk die van de Profeet der Duisternis. Hier zal de lezer leren hoe Mar, Zack, Yolanda, Seipher, Patrick en Bubba, elkaar ontmoet hebben en hoe het kwam dat ze uiteindelijk in de situatie terechtkwamen, waarin ze in het eerste deel verkeerden. En ondertussen zullen er meer vragen beantwoord worden, waaronder de vraag hoe de kobold, genaamd Garlepra, de val van Hymír overleefd heeft. ''Dit plot is weer meesterlijk briljant!'' - Saskia Boree ''Cliffhanger style to the max!'' - Elsa Bakker

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy
De Zaden der Hoop (1.5)
Sweek
19 mei 2017
24 juli 2019

Reacties op: De opkomst van een opstand