De zilveren uitverkorene

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 1 Recensies 0
Young adult   Topics 0

Diep verscholen in het duistere woud, vervult Saga haar voorbestemde taak als Uitverkorene: met één wonderbaarlijke aanraking geneest ze gewonde Zonnekrijgers. De machtige Isdrottning, leidster van de beruchte Maankrijgers, is vastberaden om Saga van haar vrijheid te beroven, zodat ze haar uitzonderlijke gave kan misbruiken. Net voor haar achttiende verjaardag wordt Saga’s grootste nachtmerrie plotseling werkelijkheid. De Maankrijgers achterhalen haar schuilplaats en er is geen andere optie voor Saga dan voor het eerst de onheilspellende buitenwereld in te vluchten. Dit huiveringwekkende avontuur ondergaat Saga niet alleen; de eigenaardige Jonas leidt haar, samen met haar beschermers Luca en Sven, door land en over zee naar haar nieuwe schuilplaats. Deze tocht verloopt niet zonder gevaar, want verraad duikt op uit onverwachte hoek. Wie kun je nog vertrouwen als een leugen jouw waarheid is? Van meedogenloze vorsten tot onverwachte vriendschappen, van kinderlijke onschuld tot wraakzuchtige plannen: De Zilveren Uitverkorene is een magisch en hartstochtelijk verhaal over een worsteling met jezelf.

Young adult
Brave New Books