De zon sprong aan

De zon sprong aan

Feelgood   Topics 0
Wanneer Benjamin Rozenboom na zijn motorongeluk uit het ziekenhuis ontslagen wordt, gaat hij bij zijn broer Joshua en diens verloofde Filippa logeren om zowel lichamelijk als emotioneel op krachten te komen. Somber en lusteloos als hij zich voelt, lijkt er een moeilijke tijd aan te breken. Benjamin heeft echter buiten de sprankelende en pure input van zijn nichtje Yfke gerekend, die hem binnen no-time het "plezier in zijn hoofd" weet terug te geven.

Mathilde wil, na een periode van rouw, dolgraag verhuizen, dus neemt ze het aanbod van Leonie, om boven 'Van Katoen' te gaan wonen, met beide handen aan. Als ze in de gezellige hobbywinkel van haar beste vriendin een woest kijkende dakloze man van zijn gratis kopje koffie ziet genieten, kan ze niet vermoeden dat deze zwerver nog diezelfde dag haar leven, en dat van haar dochtertje Elin, volkomen op zijn kop zal zetten.

De maanden die daarop volgen staan bol van de romantiek, misverstanden, huwelijksbeloften, kleine wonderen en 'zinderende zomerzoenen'.

De zon sprong aan is een warm feelgood verhaal over liefde, hoop en vriendschap, over het verwerken van verdriet en het inslaan van nieuwe wegen die soms kleine en soms grootse avonturen met zich meebrengen.
Het is het derde deel van de trilogie Hink-Stap-Leef!

Romantiek
Romantiek
Uitgeverij EigenZinnig
23 november 2021
23 november 2021

Reacties op: De zon sprong aan