Delco missie 001

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

de 15 jarige Tom die in dorp kloofville woont die samen met haar moeder een normaal leven leid komt in de voetspoor te staan van zijn overleden vader Micheal. die een beroemde wetenschapper is in de wereld Tom maakt kennis met Delco 001 een meganische robot auto die van alles kan en doet en de beschermer voor Tom. het is één van Micheal laatste uitvinding die hij heeft gemaakt Tom krijgt de opdracht om wereld te redden tegen het kwaad van Blackhard de Duisternis van het heelal niemand meet hoe hij er uit ziet en waar hij is. maar wel weten veel dat hij bestaat en dat voor grote problemen zorgt voor het heelal en de planeten wanneer Tom en Delco op het hoofdkwartier zijn op planeet ECO krijgen ze te horen dat de Koningin ontvoert is gaan ze op onderzoek uit dat voor Tom nieuw is met vele raadsels en verkenning en val streken proberen ze de koningin terug te vinden Tom krijgt soms ook nachtmerries van zijn vader en verschillende beelden die het onderzoek nog groter maakt dat zelf dichter naar de Duisternis Blackhard kan leiden

Sciencefiction & Fantasy , Thrillers & Spanning
Science fiction