Delia's vegetarische favorieten

In deze tijd waarin vlees op ons dagelijks menu een flinke stap heeft teruggezet, is er grote vraag naar gezonde maar smakelijke recepten zonder dierlijk eiwit. In Delia's vegetarische favorieten zijn zowel snelle, gezonde gerechten opgenomen alsook bijzondere gerechten voor speciale gelegenheden. Zo zijn er 250 recepten te vinden voor soepen, voorgerechten en salades, gerechten met ei, kaas, rijst,
couscous, deegwaren vanuit de hele wereld, peulvruchten en brood. Zoals we van Delia gewend zijn, is de receptuur duidelijk en stap voor stap beschreven en voorzien van ter zake doende informatie.
Delia's vegetarische favorieten is een inspiratiebron voor vegetariërs maar zeker ook voor degenen die niet meer dagelijks dierlijke
producten op hun menu willen zetten.
Delia Smith is een van Engelands best verkopende kookboeken-auteurs. Van deze culinaire ‘crack’ zijn al meer dan 15 miljoen
boeken verkocht. Eerder verschenen in de Nederlandse taal Zomergerechten, Wintergerechten en Keukengeheimen 1, 2 en 3.
Delia is culinair redacteur voor Sainsbury Magazine, het tijdschrift van de grote supermarktketen, en heeft een druk bezochte website: www.deliaonline.com .

Is Delia's vegetarische favorieten het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Delia's vegetarische favorieten