delicious. Italië

delicious. Italië

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0

delicious. Italie is het eerste deel in een nieuwe kookboekenserie. In dit kookboek vol inspiratie uit Italië vind je eenvoudig te maken gerechten met lokale ingrediënten en waanzinnig lekkere smaken! Antipasti als bruschetta met pancetta of panzanella waar je oud brood in verwerkt, simpele maar geweldige pasta vongole, gevulde minestrone, knapperige pizza, ossobucco, en onweerstaanbaar zoet als chocoladetaart of panna cotta. Het is maar een kleine greep uit de verzameling recepten van delicious. Italië, waar de liefde voor het land vanaf spat.

delicious. Italie ontrafelt ook alle geheimen van basisrecepten als risotto, verse pasta, foccacia en meer met extra veel tips en uitleg en duidelijke stap-voor-stap fotografie. En natuurlijk ontbreken de lekkerste locaties om Italiaans te eten, zoals de perfecte pizzeria, glorieuze trattoria of beste ijssalon, niet.
Bovendien krijg je verschillende menu's - van lekker winters tot een primavera-feestje - met apero en wijntips!

Culinair
Fontaine uitgevers