Denken als een hond

Kruip in de huid van je hond en bekijk het eens van zijn kant. Auteur John Fisher neemt de hondenbezitter mee naar de gedachtewereld van zijn dier en legt uit op welke manier hondengedrag gecorrigeerd en getraind kan worden. In Denken als een hond! Gaan we terug naar de oorsprong, de instincten van de hond. De auteur legt uit dat hodnen de menselijke eigenschappen nooit zullen begrijpen, maar dat dit andersom wel mogelijk is. Dat laatste is het doel van dit boek. Om dit begrip te bereiken beschrijft John Fisher gedrag van honden dat als probleemgedrag wordt gezien. Aan de hand van voorbeelden legt hij uit waarom dit gedrag ontstaat en hoe het op positieve wijze gecorrigeerd kan worden. Dan zij deze praktijkgerichte aanpak is Denken als een hond! Een perfect hulpmiddel voor amateurs en professionals.

Is Denken als een hond het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Denken als een hond