Detransitie, baby

Detransitie, baby

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Reese had het goed voor elkaar: een liefdevolle relatie met Amy, een appartement in een van de betere wijken van New York, een niet al te vervelende baan. Zo had ze een leven opgebouwd waarvan de meeste trans vrouwen alleen maar kunnen dromen. En ook de vervulling van haar diepste wens – moeder worden – leek nabij. Maar dan besluit Amy om weer als man te gaan leven, en Reeses leven stort in. Sindsdien doet ze er alles aan om haar eenzaamheid te ontvluchten en verslijt de ene getrouwde man na de ander.
Ames is evenmin gelukkig. Toen hij besloot om niet meer als trans vrouw te leven hoopte hij dat zijn bestaan makkelijker zou worden, maar deze beslissing kostte hem zijn relatie en hij verloor het enige echte thuis dat hij ooit had. Hij blijft ernaar verlangen het contact met Reese te herstellen. Als Ames’ nieuwe geliefde, Katrina, ontdekt dat ze zwanger van hem is, vat hij een gewaagd plan op: stel dat de ze de baby met z’n drieën grootbrengen?

Atlas Contact
26 april 2022